a visszatérés.

2012. augusztus 20., hétfő
Sziasztok!
Rengeteg ideje nem írtam ide a blogra, de úgy éreztem, hogy sokkal személyesebb lesz ide írnom, minthogy fészbukkon írjak egy kis üzenőfali bejegyzést.
Most rengeteg mindennel el vagyok maradva megrendelés és az elfogyott cuccok pótlása terén, de kérlek értsetek meg, én is csak ember vagyok, és mióta hazajöttem a fesztiválról egyszerűen nincsen kedvem nekiállni a gyurmázásnak.
Minden egyes kis kívánságotok fel van írva a kis füzetkémbe, senkiről nem feledkezem meg, egyszerűen csak egy kis időt kérek arra, hogy vissza tudjak szokni itthonra és vissza a napi rutinokra :)

Nem tudom, hogy kíváncsiak lennétek-e élménybeszámolóra, mert nem tudom, hogy a média mennyire tett titeket előítéletessé Ozorával kapcsolatban.
Egyelőre csak annyit, hogy ez az idei még hihetetlenebb volt, mint a tavalyi. Rengeteg új emberrel ismerkedtem meg, rengeteg érdekes embert láttam :)

A kis gyurmaságaimat is vittem magammal, szinte minden nap kint voltunk árulni Zackyvel, rengetegszer sírt a szám, hogy akár mást is csinálhatnék ahelyett, hogy próbálok pénzt keresni, de nap végére minden rájöttem, hogy megérte. Így szinte minden ozorai költségemet fedezhettem az ékszerek eladásával és rengeteg mindent vettem, szerintem majd mutogatok is nektek dolgokat :D
Olyan tehetséges gyurmásokat láttunk a világ minden tájáról, hogy az hihetetlen, még sosem láttam hasonlókat sem.
De ez szinte igaz minden árusra, akik a kézzel készült portékáikat hozták ki, egy élmény volt végigmenni a bazársoron és kommunikálni az alkotókkal ^^

Egyelőre tényleg csak ennyit erről~
Adjatok nekem egy kis időt, hogy visszacsöppenjek ebből a varázslatos világból a hétköznapokba~



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése