jósok cucc :D

2011. március 17., csütörtök
mostanában eléggé beindultam gyurmaügyileg, szóval mutogatok új dolgokat, meg olyanokat, amik nem annyira újak, de vhogy elmaradt az, hogy feltegyem őket :D tehát íme~
 sünik ^^
 Hello Kitty hadsereg :3
 fekete masni gyűrű Szandinak, nekem nagyon tetszik, szóval azthiszem lesz még belőle több~
 kicsi pillecukrok üvegben és nagy pillecukor charmok :3
ma voltam alleeban több kis üvegcsét venni, mert elsőre nagyon keveset hoztam el, de csak a nagyobb fajtából volt 2 ._. nagyon remélem, hogy lesz még @.@
 Szili cosplay cuccai és a Moonlight Meidos gyöngy a rasztájába ^^
 Lucky Star cicák kicsit másképp Jucinak :3
 olyan cuki, hogy belehaloook~ eccavú mobildísz Mitsunak <3
 eperkéék~
nemtudom, hogy ezt a kék festéket miért nem lehet normálisan lefotózni, higyjétek el, hogy igazából nem ilyen parakék, hanem cukii :D
és vegül reeeengeteg kicsi rózsa (majdnem) minden színben betűzős fülinek
az átmérőjük még 1 centi sincs, szóval tényleg eléggé aprók :3

hamarosan jelentkezem pedomacikkal, katicákkal, meg amik még eszembe jutnak :D
~more to come~

12 megjegyzés:

  1. Nura Winderson írta...:

    és ezeket hol árulod? gyöngyöket nekem is csinálnál rasztába?:D

  1. misza írta...:

    hát ugye most a gomoában vannak kitéve cuccok, hamarosan meg nyitok meskán boltot :3 meg ugye majd conon, alig várom X3
    persze, milyen gyöngy kéne? :D

  1. SchizoVi0let írta...:

    Az eccarvú nagyon jó lett, meg a fekete masni is menő.
    Viszont a múltkor erről jutottál eszembe:
    http://www.youtube.com/watch?v=RIksC5QEza0
    és
    http://www.youtube.com/watch?v=7HW7l2o5Eg8
    fánk, banánka, üdítő... bár nekem a szusi a kedvencem a húzott szemeivel! :D
    aztán lehet, már megcsináltad őket, csak bamba vagyok... :3

  1. Nura Winderson írta...:

    ilyen sima bigyibogyó gyöngyöt szeretnék (egyszínű, semmi extra). tudnál mondani egy árajánlatot meg esetleg egy képet színskálával, hogy milyen gyurmád van? kicsit úgy képzelem le a gyöngyöket mint a fülbevalót, szeretnék egy jópárat, aztán minden nap a ruháim színének megfelelőt húznék a hajamba :)

    meg olyasmit is szeretnék egy ideje (és sehol nem kapni!), hogy bedugós fülbevaló, ami félkarika, és lapított, szóval kb ilyesmi: http://bolthely.hu/kepek/savudria/00736.jpg csak persze gyurmából és a hülye kövek nélkül. ilyesmit vállalsz?

  1. misza írta...:

    Lilla: banánra gondoltam már, mondjuk nem így, de majd lehet teszek egy próbát :D de ilyen vékonyka karokat meg lábakat tuti nem csinálnék semminek, nagyon törékeny lenne :/
    Nura: 200Ft/bogyó megfelelne? gondolom ilyen nagyobbakat szeretnél :3 majd vhogy csinálok képet a gyurmáimról, neten nem mutatok gyurmaszíneket, mert vannak a effectesek, amiknek kiégetve tökmás színük van. szerintem a fülbevaló is teljesen megoldható ^^ milyen színben szeretnéd?

  1. Nura Winderson írta...:

    azt is mindenféle színben gondoltam igazából :D de legjobban a natúr színekbe vagyok most szerelmes, barna-bézs-zöld árnyalatai, meg napsárga. a 200/db jó lenne a bogyókra :) kb akkorára gondoltam, mint amekkorák a bogyónyakláncok fabogyói (csak azoknak ilyen kicsi a lyukuk..), vagy annál kicsit nagyobbra.
    nekem amúgy az is jó, ha ráérsz, hogy találkozunk és megmutogatod

  1. IchiGo írta...:

    Az eccarvú nagyon cuki! *_* Én is Gru rajongó vagyok~ Olyat fogsz még esetleg készíteni? :3

  1. misza írta...:

    köszii <3 hát csinálhatok még, ha te is ilyet szeretnél :3

  1. Unknown írta...:

    sziia!légyszives készits nekem eccarvú plüsst vagy mobildísz vagy nyakláncot vagy karkötőt vagy párnát vagy valamit.nekem mind1 csak eccarvú legyen.<3

  1. Ewus írta...:

    szija lehet töled rendelni ezek közül?

  1. misza írta...:

    szia Ewus!
    hát persze, írj nekem ímélt ide: rainbowmisa@gmail.com
    a fészbukkos oldalon (Rainbow Overflow) egyébként minden másról is van kép :3

  1. vivien vass írta...:

    szia NAGYOON érdekelne az a bizonyos eccavú ha lehet valamilyen formában venni vagy rendelni írj erre ay e-mail címre: vassnoemivivien@gmail.com köszönöm szépen vivien :)

Megjegyzés küldése