újdonságok.

2011. március 27., vasárnap
elég régen frissítettem a blogot, úgyhogy most behozom a lemaradást ^^
 készültek fánik, pedomacik, katicák, banánok és új desingos majmok :3
 készülőben vannak a pamacsok is <3
magamnak pedig csináltam egy gyöngyházas-rózsaszín masni gyűrűt, amit egyszerűen imádok *-*


nagy félelmem amúgy mostanában, hogy túl sok cuccot csinálok és rám fognak maradni ._. majd próbálom kiküszöbölni vhogy, talán tartok majd közvéleménykutatást, hogy miből csináljak többet, ne csak 1-2 darabot :3 túl sok ötletem van mostanában, ezért a közeljöbőben is sokmindenfélét fogok alkotgatni ^^ sokat segítenétek vele ha esetleg kapnék visszajelzést, hogy nektek mik tetszenek az aktuális felhozatalból~
előre is köszii
~more to come~

14 megjegyzés:

  1. Kiwi írta...:

    ahh az a pamacska *w* meg az a gyűrűűű <3

  1. Neiko írta...:

    Pamaaacs itten csináltad és nálam hagytad a ollód (meg az mp4ed~) ... xDDD És még mindig önmagával van megtömve? :D

  1. misza írta...:

    Kiwi, örülök, hogy tetszenekek x3
    Neiko: nee, vmit mindig otthagyok xD az ollót már észrevettem, de a lejáccóm neee, meg fogok halnii xD neeem, már meg van tömve rendesen meg össze van varrva :D

  1. Neiko írta...:

    pedig olyan jól megraktuk önmagával :( XDD

  1. sera írta...:

    nekem ezek közül a pamacs, a katica és a masni esélyes ... tényleg ... olyan gyűrűt mennyiért árulsz? *_*
    Meg már akartam írni, hogy minap jártam az Allee-ban és voltak olyan kis üvegcsék, csak nem tudom, hogy mekkorát használsz, így nem akartam csak ennek egy kommentet írni, mert lehet, hogy azok nem jó méretűek X_x

  1. misza írta...:

    a gyűrű 600Ft ^^
    én az üvegcsék közül medálnak a kb 2.5centiset használom, fülinek pedig a kétcentiset :3

  1. sera írta...:

    *_* és vállalsz mostanában megrendelést? Mert akkor érdekelne egy ilyen gyűrű és egy hozzá passzoló nyaklánc ^^

    Azt nem tudom, hogy most per pill van-e, de akkor volt ez a méret ^^ csak mert olvastam pár bejegyzéssel ezelőtt, hogy amikor te ott jártál, nem volt :+

  1. misza írta...:

    vállalok megrendelést, persze :3 babakék viaszolt szálon esetleg jólesz a nyaklánc? ^^
    űű nagyon szépen köszönöm, hogy megnézted, ezen a héten úgyis terveztem cuccok után járkálást, remélem még lesz :D

  1. A pamacs mire való? Naggyon cuki!!! <3

  1. misza írta...:

    hát a pamacs az puhi plüss, kb 7x7centis, szóval én speciel nem tudom elképzelni így ékszernek :D csak úgy van és cuki <3

  1. Dorisz írta...:

    Szia!^^ Nagyon ügyes vagy, nagyon édes dolgokat csinálsz!! Az a pamacska valami hihetetlenül édes!!*-*♥♥

  1. Rágó írta...:

    Wáááá ^^ Az a pamacs imádni való! Mennyibe kerül?? És az lenne a kérdésem hogy fogunk látni a tavaszi anime conon mert muszály beszereznem a pamacsot :3

  1. misza írta...:

    Alice: nyaff megintcsak köszönööm <3
    Rágó: a kis pamacs 1200Ft, lesz majd kb 2x ekkora is, ő majd 2000Ft lesz ^^ igenigen, leszek majd tavaszi conon, részben megint a Meidoval, lesz egy fél pultom, amit telepakolhatok :3

  1. Anne76 írta...:

    Szia! Ha még vállalsz, egy ilyen gyűrű engem is érdekelne.... feketében vagy lilában ha lehet másik színt kérni :) Az a pamacs meg valami übercuki ^^

Megjegyzés küldése