fáradtsááág

2010. december 20., hétfő
vaaaah, köszönöm szépen mindenkinek, aki ottvolt animekarácsonyon és kapcsolatba lépett velem, vett valamit, vagycsak blogcímes papírkát vett el, nagyon jól esett minden ^^ remek hangulattal zárhattam a napot, de régóta nem voltam olyan fáradt, mint akkor :D de legalább éreztem, hogy dolgoztam :33
ma ismét voltam Richinél, hogy lefotózza az új cuccaimat, de végül csak az öccse házifeladatát csináltuk meg :D egy kis stop motion gyurmás filmet készítettünk éshát szerintem nagyon jól sikerült :D biztos fel lesz töltve majd youtube-ra, tehát biztos be is lesz linkelve :3 a történet pedig Tim Burton Staring Girl-je :D
meg lett beszélve, hogy szerdán megint megyek mostmár tényleg fotóztatni :P az eddigi képeket pedig szép lassan adagolom minden egyes bejegyzéshez :3

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése